
Nagradni skladi turnirjev bodo različni, in sicer 15, 25 in 60 tisoč̌ ameriških dolarjev. Generalni sponzor serije turnirjev je Zavarovalnica Sava. Domače turnirje podpira tudi Kaja Juvan. “Iz izkušenj lahko povem, da je to dobra ideja. Ko sem jaz nastopala na takšnih turnirjih jih v Sloveniji ni bilo veliko. Mlade igralke imajo tako možnost ostati doma in igrati pred svojimi navijači. Več domačih turnirjev je prav gotovo prednost za naše igralke. Meni osebno je domače okolje vedno pomagalo. Igranje doma ti da dodatno motivacijo. To je super korak za slovenski tenis. Veselim se, da bom lahko gledala, kako bodo igrale naše punce,” je dejala Juvanova.
Na prvem turnirju v Kopru bo kot kaže zelo močna konkurenca
Med prijavljenimi je najvišje postavljena igralka Francozinja Chloe Paquet, ki je trenutno na 105. mestu lestvice WTA. Na seznamu je tudi stara znanka iz Portoroža Srbkinja Aleksandra Krunić, igrala pa bo tudi zmagovalka WTA turnirja v Portorožu leta 2008, Italijanka Sara Errani. Od Slovenk so na seznamu prijavljenih Živa Falkner, Pia Lovrič in še nekatere mlade slovenske igralke.
V primeru omenjenih turnirjev gre za vstopne profesionalne turnirje. Vsi turnirji bodo potekali na peščeni podlagi. Lani so bili v Sloveniji organizirani trije takšni turnirji (dva na Otočcu in eden v Velenju), letos pa jih bo kar enajst. Vsi trije turnirji so bili dobro sprejeti tako med igralci in igralkami kot tudi med navijači, ki z veseljem podpirajo slovenske tekmovalce. Cilj za prihodnost je še povečanje takšnih turnirjev, ki našim tekmovalcem omogočijo stik s konkurenco iz tujine. S tem se tudi zmanjšajo njihovi stroški, saj bi morali v nasprotnem primeru nastopati v tujini.
Glede na geografsko razpršenost želi Tenis Slovenija dvigniti popularnost tenisa v vseh slovenskih regijah. Primarni cilji organizacije turnirjev je popularizacija tenisa na regionalnem nivoju, ob tem pa tudi omogočiti nastop našim najboljšim tekmovalcem na domačih tleh. TS si želi, da bodo takšni dogodki pozitivno vplivali tudi na promocijo Slovenije kot športno-turistične destinacije. Ob marketinški kampanji po celi Sloveniji bodo organizatorji dogodka v mesto vnesli svež teniški veter in posledično privabili nove goste. Organizacija turnirja bo imela pozitivne učinke tudi na nivoju lokalnega gospodarstva, in sicer na različnih področjih kot so promocija, prepoznavnost kraja, gostinstvo in turizem, storitve, delovna sila.